Τελευταίο Τεύχος

 

 

Προσπαθήστε να μη διψάσετε!!!


 6+1 λόγοι για να πίνει κανείς νερό, πολύ νερό.

της Άννας Κρανιά


Ο ανθρώπινος οργανισμός καλύπτεται από περίπου 50% έως 90% με νερό. Πιο συγκεκριμένα, μόλις το 50% του συνόλου περιέχεται στο σώμα, ενώ το 90%, στο αίμα. Ο ανθρώπινος οργανισμός πρέπει να καταναλώνει ίση ποσότητα με αυτή που απολύει: στην ουσία τα δύο με δυόμισι λίτρα είναι μια συνηθισμένη ημερήσια ποσότητα πρόσληψης και αποβολής νερού από τον οργανισμό· η διαδικασία της αποβολής γίνεται με τα ούρα ή τον ιδρώτα.

1. Η μείωση του βάρους έχει ως σύμμαχο το νερό· άνθρωποι με υπερβολικό βάρος περιέχουν λιγότερη ποσότητα νερού στο αίμα τους, σε σύγκριση με τους πιο αδύνατους. Από αυτό συμπεραίνουμε πως η κατανάλωση νερού θα πρέπει να αυξηθεί στην πρώτη περίπτωση.

2. Η αφυδάτωση προέρχεται από τη μη σωστή και ισορροπημένη πρόσληψη νερού στον ανθρώπινο οργανισμό: αυτό οδηγεί σε κατάπτωση του οργανισμού και σε κόπωση. Οι πονοκέφαλοι είναι χαρακτηριστικό σύμπτωμα της αφυδάτωσης: ο εγκέφαλος δεν διαθέτει το απαραίτητα υγρά για να λειτουργήσει και προσπαθεί να απορροφήσει όσο περισσότερα γίνεται. Μην αφήσετε τον οργανισμό σας να ζητήσει νερό· έχετε σίγουρα φτάσει σε επίπεδο αφυδάτωσης.

3. Το νερό επίσης μειώνει τα καρδιακά κρούσματα. Μελέτες κατέδειξαν πως η κατανάλωση νερού πάνω από πέντε ποτήρια ημερησίως ελαττώνει δραστικά τα προβλήματα καρδιάς.

4. Το δέρμα αποζητά το νερό και εκείνο το ανταμείβει με λάμψη και ζωντάνια. Τα αποτελέσματα πραγματικά είναι εξαιρετικά.

5. Βοηθάει στη χώνεψη αλλά και στη μη κατανάλωση μεγάλης ποσότητας φαγητού. Μυστικό: καταναλώστε νερό πριν από το φαγητό και μετά από αυτό, σε χρονική απόσταση τουλάχιστον μισής ώρας. Όσα προβλήματα είχατε με το στομάχι σας σίγουρα θα απαλυνθούν.

6. Λειτουργεί επίσης καθαρτικά, αφού καθαρίζει τον οργανισμό από τοξίνες. Έχει παρατηρηθεί πως μειώνει κατά πολύ την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου του εντέρου, στο σημαντικό ποσοστό του 45%, καθώς και της ουροδόχου κύστης, κατά 50%.

7. Κατά τη διάρκεια της άσκησης οφείλετε να δίνετε στον οργανισμό σας ποσότητα νερού κατάλληλη ώστε να είστε κινητικοί και σε ιδιαίτερη φόρμα.

Νερά με γεύση Ελλάδας

* Σάριζα στην Άνδρο

* Κρίνος στο Αίγιο

* Δροσιά στο Καϊμακτσαλάν

* Σαμαριά στον νομό Ρεθύμνου

* Νερά Κρήτης στον νομό Χανίων

* Βίκος στα Ζαγοροχώρια

Το νερό είναι η μοναδική πηγή πρόσληψης μεταλλικών στοιχείων στον ανθρώπινο οργανισμό. Τα ανόργανα άλατα θα πρέπει να καλύπτουν την ημερήσια ποσότητα σε Na, K, Cl, προτεινόμενης ποσότητας από 1,43 έως 6,54 mg την ημέρα.

Το νερό μπορεί να αντικαταστήσει τα αναψυκτικά

* Mastiqua στη Χίο, φυσικά αρωματισμένο νερό μαστίχας με απόσταξη καθαρής μαστίχας

* Ξινό Νερό στη Φλώρινα


 

Go to top